fredag

Och det är deprimerande väder ute! vill helst sitta inne hela dagen. Ont i halsen och käften har jag också, försökte sova bort det, men det funkade ej. hatar att spänna käften! ska iaf vara med jim ikväll och flotta, hoppas han får mig gladare. det borde han få :) Har inte så mycket och skriva så ja gör en lista ist..

1. Kompis du träffade: jenny carita och linnea 
2. Personen du pratatade i telefon med: jim
3. Du fick SMS av: jim
4. Du kramade: mamma tror ja


Idag

5. Kläder: hade jeans, men nu har mjukisarna åkt på
6. Bättre än igår: fatta inte frågan?


Imorgon

7. Är det: lördag
8. Planer: kanske fara och åka i backen
9. Något tråkigt som händer imorgon: hoppas inte de händer nå tråkigt:)


Favorit

10. Nummer: 11
11. Färg: på kläder, svart vitt grått, typ.
12. Årstid: sommar!


Frågor och svar

13. Saknar du någon? näe.
14. Humör för tillfället? sur
15. Det första du gjorde imorse? duschade
16. Vad åt du sist? en mockaruta
17. Vad irriterar du dig på? min käft!
18. Tror du på distansförållanden? ja, jag och jim har ju typ ett. inte just nu..
19. Vem tänker du på just nu? jim för att ja skrev om han före
20. Tror du att personen tänker på dig med? nä, haha
21. Vart reste du sist? skolan
22. Vad gjorde du igår kväll? låg i soffan och såg tv
23. Liknar du din mamma eller pappa? pappa
24. Ler du ofta? jo ;D
25. Välj en (kärlek, skönhet kreativitet,)?  hm?
26. Önskar du dig något när du ser en fallande stjärna? näe
27. I vems säng sov du i igår natt? min egen!
28. Vilken färg har din tröja? knallgrön ;)


Sorg

29. Har du någonsin gråtit tills tårana tagit slut? ja
30. Har du någonsin gråtit dig till sömns? ja
31. Gråter du när du skadar dig? ja om det gör ont, haha:)


Lycka

32. Är du en glad person? för de mesta:)
33. Vad gör dig glad? massor!
34. Önskar du att du var lyckligare? jag är lycklig ;p
35. Är lycka överskattat? vet inte
36. Kan musik göra dig glad? ja


Kärlek
37. Har någon annan än din familj sagt "Jag älskar dig"? jo
38. Har du någonsin sagt "Jag älskar dig" och menat det? ja
39. Har du en flick/pojkvän? ja (pojk :D)
40. Är du nöjd med det? antagligen
41. Är du kär? ja


Hat

41. Vem hatar du verkligen? hemlis;)
42. Har du någonsin gjort en hat-lista? säker då ja var mindre
43. Är du en mobbare? jag tycker då inte de
44. Har du varit så arg på någon så du börjat gråta? jaa
45. Har du blivit sviken någon gång? ja


Skolan

46. Gillar du skolan? nja
47. Favoritämne? karaktär
48. Värsta ämne? matte, helt klart.
49. Har du spytt i skolan nån gång? nej
50. Är skolmaten god? jo ;p ibland!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0