frusen

fy sjutton vad jag har fått frysa ikväll, aldrig mer ska jag åka skoter på kvällen. jag och heidi tog deras skoter till nyborg för att se på bandy, är inte så intresserad av bandy och jag frös mest så heidi har fått stå ut med mitt frysgnäll ;D tur att josse följde med in så ja fick tina fossingarna. både jag och heidi har ju då förfryst kinden, så när vi kom fram hade vi varsin vit fläck ;) snyggt! men nu efter en lååång och varm dusch har jag börjat tina upp kinden, så nu känns det som att det brinner. ska ut med heidis skoter imorgon och grilla och det, om vädret tillåter :)

när jag vaknade idag så lös solen in i rummet och jag kunde inte sova mer, då var klocka 8! så jag steg upp och väckte mamma sen promenerade vi till nova och gyma. sen var tanken att vara nyttig resten av dagen, det började bra iaf, haha! åt tonfisksallad till lunch, men senare slank det ner en hel chokladkaka före middagen, sen på bandyn butterkaka. om jag aldrig hade börjat äta godis igen hade ja kunna hålla mig hur länge som helst. men jag tror nog att det är för att jag ska ha mens som jag är så sugen på choklad hela tiden, får hoppas de ;p gjort massa ärenden på stan idag också. knäppt id kort som blev skitsnygga ;) haha. sen varit på banken och fixat legg och mitt nya bankkort. sen skulle jag lämna tillbaka ett par brallor på team sportia bara för att ja vart snål, men då kom jag ut med ett par nya puma skor, fast dom fick jag av min supersnälla mammi :) nästan så jag måste betala dom, får dåligt samvete då hon köper nått åt mig.. ojdå vad mycket jag skrivit, jag ska gå och göra mackor i grillen nu med tobbe.


du är i mina tankar hela tiden, kan inte sluta tänka på dig! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0