Igår

Ja igår var det en rolig och bra dag! :) dagen började med att jag jim mari danne allex och sebbe for till backen och åkte lite, det var som kul för det var år sen jag åkte bräda. Sen under dagen kom vi på att vi skulle festa, så vi åkte och hämtade flotti mat till sebbe och åt middag dära. Vi vart hos henka där dom flesta skull på hotellet, så det var bara att åka hem för mig och mari. åkte till jim och såg lite film och sov och väntade på pojkarna ;p egentligen skull vi till anna då dom andra skulle på hotelle, men av någon konstig anledning så åkte vi hem. inte så värst lyckad kväll kan jag påstå, hade lätt klarat mig utan alkoholen.. För nu har min dumma hals blivit värre och jag känner mig sjuk och febrig! Kommer inte kunna träna nå knappt i veckan heller :( och det är verkligen behövligt efter kebabtallrik till middag igår och till frukost idag, usch vill spy då jag tänker på det.. är totalt död, skulle kunna somna nu på direkten, kan bero på att ja har sovit typ 4 timmar i natt. har delat säng med mari och danne och trångt har det varit. plus att danne snarka som en jätte! Ska nog inte på skolan imorgon, inte som jag mår nu.. Kan ju ändå inte vara med på idorotten så.


nu ska jag gå och väcka jim och sen ska jag till han och storstäda! bläää, men de måste göras. Sen vänta på han då han tränar och sen senare ska vi se andra avenyn, jippie! :) nått bra med söndagarna iaf.


    



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0