ikea

har traskat runt på ikea idag och dum som jag är följde jag med! mådde ju bra imorse, men sen då jävlar. orkade knappt stå eller gå och ja måste haft skyhög feber, när jag såg alla sängarna där inne längtade jag hem. nu mår jag ungeför lika dant, lite bättre eftersom att jag sitter ner. vill ju inte vara sjuk då praktiken på branstation börjar på måndag. det skulle vara allt för synd! nu ska mamma och pappa laga tacos och sen efter det ska jag ligga i soffan hela kvällen. såg att titanic ska vara ikväll, så man måste ju nästan se den, även om de är en lipfilm. eller så ser man melodifestivalen, fast ja tror den var innan så då hinner man se både och ;p

och på tisdag så är det dagen då jag ska göra min cystoscopi. man går in med en slang i urinröret som har en kamera på sig och kikar i urinblåsan och sen ta man nå prover. trevligt värre, som tur är ska mamma med och hålla mig i handen! har fått dras med urinvägsinfektioner minst 1 gång i månaden i tolv år! så hittar dom inget jävla fel nu vet jag inte vad jag gör. för såhär orkar jag inte ha det, åt penicilin för 3 veckor sen och nu har jag det igen. nåja, man får ju hoppas att dom hittar nå fel och att det går att åtgärda.



jag känner mig väldigt kärleksfull och kramsjuk just nu. hur kan man bli så besatt och galen i en människa?! det är rätt jobbigt. jag håller på att avlida bara av att jim är borta en helg, behöver aldrig tvivla på vad jag känner för dig ;).. alla behöver någon som DIG  jim! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0