inget att göra?

Tre namn jag lyssnar till: Sandra, sandy, bellen 
Detta är jag rädd för: massor.
Tre saker jag vill ha varje dag: mat, godis, kärlek
Två saker jag absolut inte kan göra: flyga typ
Detta tycker jag om att göra: vara med jim, vänner, träna och festa
Detta vill jag göra just nu: hoppa i duschen!
Är jag kär just nu? Jo ;)
Något jag vill ha i present: massor, men pengar är nog de bästa
Detta har jag på mig just nu: långkallingar ;)
Favoritdjur: katt
Favoritlåt just nu: amanda jensen - do you love me? den är skön ;p
Roligaste/tråkigaste ämne i skolan: karaktär/matte
Stjärntecken: tvilling
En bok jag älskar: hatar att läsa
En film jag älskar: armageddon och pearl harbor
Tv-program jag gillar just nu: one tree hill, cityakuten, greys anatomy, mf..
Detta äter jag gärna: grillat!
Dricker helst: vatten om jag tänker vaa nyttig annars cola.
Favoritgodis: måste vara choklad
Färg på mina ögon: bruna
Hur lång är jag: ca 160
Min favoritfärg: svart vitt grått
Favoritcitat: har inget
Senast köpta skiva: var nog tusen år sen
Udda förmåga/egenskap: kan vända naveln ut och in;)
Vad lyssnar du på just nu: inget
Har du varit med i någon skolpjäs: jo när ja var liten
Hur många barn vill du ha: 2
Har du busringt någon gång: jadå
Vilken är den plats längst bort som du har besökt: gerkland och mallorca, men vet inte vilke som ligger längst bort? haha
Badkar eller duschkabin: både och
Vilken är den bästa film du sett senaste månaden: shes the man, var inte så bra, men har inte sett nå andra
Chips eller popcorn: chips
Har du rökt jordnötsskal någon gång: haha nä
Apelsin- eller äppeljuice: både
vem var den senaste du var ute och åt med? Jim
Är du bra på matlagning? jag gillar min mat iaf
Pepsi eller Coca Cola: cola
vad var det senaste du handlade? hm, typ mat
Vad har du i din väska? smink, börsen, nyklar osv
Vilken svordom använder du mest? fan
Äger du en iPod? nope
Använder du flip-flops? på sommarn
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? beror på ;p
Du är ledig. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en vän? vän
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? en ny garderob, smink och sånt där
Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu? nån bränd
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall VAD? hm, kommer inte ihåg
Vad var det senaste du åt? hanburgare och pommes
Tror du folk pratar bakom ryggen om dig? säkert!
vilket riktnummer befinner du dig i? 0923
Hur många syskon har du? 2. en riktig bror och en ebba som är min katt :D
När flög du senast? när ja var i västerås
Pratar du några andra språk? engelska
Har du gråtit offentligt? ja
Har du en stationär dator eller en laptop? stationär
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? njäe, inte just nu
Vad har du med dig in på bion? godis;p
Har du dejtat någon av en annan religion? näe
Vad är det för väder ute? mörkt, men tidigare var de sol
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? fungera fast ja sovit lite
Vilken är din favoritfrukt? annanas
Hur gammal blir du nästa födelsedag? 18 :D
Vem var den sista personen som gjorde dig arg? mamma
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta? kommer överens med både och
Tycker du om att krama folk? beror på vem de är:)
kan du säga att du är trendig/modefreak? näe
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? ibland
Skulle du kunna tänka dig att delta i en dokussåpa?
Brukar du sjunga i duschen? haha ibland
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? hmm
Laddar du hem musik och film från internet? ja
Vad skulle du göra om du vann en miljon kronor? har ju redan svara på de?
Tänker du mycket på ditt utseende? jo! fast de märks inte, haha!
Tycker du rökning/snusning borde förbjudas i lagen? nej 
Har du piercing? haft i näsan
Vad slösar du mest pengar på? kläder, mat/godis
Vill du ha barn? Ja!
Vad dricker du för alkohol? cider eller öl.
Vilka språk kan du? engelska
Vilken kändis är hetast? finns många
Vad har du för klädstil? olika
Tror du på ett liv efter döden? njaa, men hoppas de finns!
Vilket mobilmärke föredrar du? sony ericsson
Har du varit deprimerad? jo
Vilken hårfärg har du naturellt? mellan brunt
Är du beroende av något? Jim, nära och kära..
Hur ofta motionerar du? nästan varje dag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0