morgonpigg

så går det när man har alldeles för mycket att tänka på, min skalle är fullproppad med skittankar. drömmer varje natt, det brukar jag aldrig göra. det är helt sjukt för det är alltid om exakt samma person.

nu ska jag äta en nyttig frukost sen slå på ett avsnitt av oth, nu har jag 3 st att se :D sen blir det att fara och gyma med heidi. längtar tills mina nya träningskläder kommer som jag beställt :) man blir mer sugen på att träna om man har nå snyggt att ha på sig ;) tycker då jag, haha..



kom på att vi har klassfest på fredag, tror de kommer bli riktigt skoj! ;)


Kommentarer
Postat av: Lisa

Det blir sviinigt kul med klass fest. Tar du dig inte till nyborg är det ju bara att du åker med mig ;)

2008-02-27 @ 14:20:18
URL: http://lisasofiasandberg.blogg.se
Postat av: Sandra

Men vi kan ju fixa oss tillsammans? om du ändå är här på grytnäs ;)

2008-02-27 @ 16:59:29
URL: http://sandrrrra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0