praktik

är ute på praktik nu i 2 veckor på brandstationen, hur jävla kul som helst! var lite skeptisk i början, men sen efter första dagen insåg jag hur kul det här kommer att bli. igår fick vi lära oss att spruta med alla slangar. man måste vara stark kan jag då säga. jag fick hålla i den största och grövsta slangen av alla och josse och anna stod bakom mig som stöd, men den satt dom på högsta trycket och ni tror inte jag släpper den och flyger? haha, det var roligt, kanske inte låter så, men om man såg det. idag har vi varit på katastrof övning på billerud, rätt intressant, men man fick inte se så himla mycket som jag hoppades på. vill bli ambulanssjukvårdare, men nu kan jag tänka mig att bli brandman också. fast ja tror jag skulle gilla ambulansen mer, är som mer intresserad av sjukhus och sånt, nog för att brandmansyrket också är spännande och roligt.



förövrigt så är det inte så bra med mig just nu, mår dåligt och ingenting är sig likt mer. tror aldrig jag någonsin mått såhära, är söndertrasad och det känns som att jag aldrig mer kommer att bli hel igen. det är då man kommer hem allt känns värst. tur att jag har praktiken nu så tankarna åker iväg någonananstans om dagarna. det är tungt att ta sig till brandstationen på mornarna, men man måste ju. har ju trots allt kul där även om jag mår som jag gör. hade säkert varit tio gånger roligare om jag mått bra. trodde iaf aldrig att det skulle bli såhära, jag tror ingen förstår mig om jag förklarar hur fruktansvärt ont det gör! låt mig bara spola tillbaka tiden..

vill tacka min älskade mamma för att hon finns till för mig,
hon är den ända som förstår mig. Det känns så skönt att veta
att jag aldrig kommer att tappa henne. Hon kommer alltid
finnas till för mig vad som än händer. Men det är väl det
mammor är till för? DU ÄR EN ÄNGEL! 




Kommentarer
Postat av: Emma

Man blir alltid hel igen Sandra.
Speciellt då man har folk som hjälper en igenom det.

Upp med hakan:)

2008-02-14 @ 15:03:29
URL: http://emva.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jag får hoppas det, men just nu känns de som att ingenting kommer fixa sig. Men tack för att du bryr dig!

Jag försöker, sitter inte och deppa
hela dagarna iaf :)

2008-02-14 @ 16:38:02
URL: http://sandrrrra.blogg.se
Postat av: Emma

Det är skönt med stöd från oväntat håll :)

ta hand om dig!

2008-02-15 @ 21:53:15
URL: http://emva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0