sjuk (igen)

ja då var man sjuk igen. och jag som nyss kommit igång med träningen! grr. Fast sängliggande är jag ju inte, men så pass sjuk att jag inte orkade fara på skolan imorse och räkna matte, då man bli extra sjuk. nåja, dagen började med att jag vaknade av en perfekt dröm! ;) sen hoppade jag i kläderna och tog mig en powewalk innan frukosten i 45 min typ, skönt som tusan, men nu mår jag tio gånger värre. och jag som skulle träna gärnet i helgen för att dränka mina sorger, haha, men den planen får jag lägga på hyllan. Idag har vi storstädning hemma och ALLA ska hjälpa till, sådär lagomt kul! så nu ska jag städa och sen fara och söka jobb.

förresten, jag hoppas att jims och deras resa blir skit! hoppas skidan går av eller nått i den stilen. ÄR AVIS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0