sportlov

och jag ser inte fram emot det! jag vet, jag är konstig..

helgen har väl varit hyffsad, festade på fredag. var ändå ganska roligt, stundvis:) tur att jag höll inne all ilska, annars hade jag flippat ur totalt.. sen på lördag låg jag bara hemma och såg film för mig själv. igår åkte jag med "mitt lag" till luleå och kollade på två matcher. först kixens match sen våran, och jag känner faktiskt inget sug alls till att spela i sommar. har ätit en del flott i helgen och jag har inte tränat sen torsdag så idag blir det hårdträning :)

ska kolla på mina två oth avsnitt som jag inte vågat se ännu, sen har jag tre andra avenyn att kolla på. sen efter det ska jag på stan och se om ja finner mig några nya skor och sen blir det nova.



jag skulle kunna döda dig! tål inte att se dig, jävla idiot!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0