torsdagar

dom brukar oftast vara bra! senaste tiden har som varit den bästa dagen i veckan, men nu blir jag bara deprimerad av den, av alla dagar. har ingen lust till någonting alls, blir stolt då jag väl tar mig ut och tänker på annat, men det är inte alltid så lätt. även om det är det bästa..

ikväll har jag och mammi gymat, sen bastat och det var grymt skönt efteråt! bokade spinning till imorgon bitti, blev så sugen då jag kolla in i spinninglokalen :) och imorgon är det klassfest. jag hoppas att den får mig att bara ha riktigt kul för en kväll, men det tror ja jag kommer ha. med alla tok i klassen ;D har inget att ha på mig :( och det fanns då ingenting på chili så det får bli nått gammalt. tur att lisa kommer och fixar sig med mig :) är så jäkla trist och fixa sig själv. nu ska jag gå och sova så jag orka spinna imorgon, natti!


jag saknar dig! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0