phuuu..

vilken dag alltså. vaknade 4 av att jag inte kunde sova mera, mådde illa hade ont i magen, benen darrade hela jag var som ett vrak. har aldrig i hela mitt liv varit så nervös, ojoj. men nu har jag kortet och det är så jävla skönt ;) känner mig friare än nånsin. hur nervöst det var då jag skulle sätta mig i bilen själv för allra första gången, haha. men sen gick det bra, har varit runt och hälsat på lite folk hela dagen :) skönt att väl kunna ta sig tid till det också. man är ju inte alltid så pigg på att cykla. och bilsökandet har satt igång, kollar blocket hela tiden. ska köpa nån kruttibangbang bara så jag tar mig här hemma i kalix. annars blir jag så beroende av mamma och pappa, och så ska det ju inte vara då man har körkort :) hoppas jag hittar en, snarast!

alltså jag tror seriöst att jag sprängde mina benmuskler igår. jag har så ont så att jag kan inte gå upprätt och benen är skollheta och pulserar. nått måste gått snett för såhär ont kan man inte ha. och hur ska det inte kännas imorgon då? :O vill inte vakna upp med den här smärtan! nåja, går det inte över far jag med mina hypokondrik grejor till sjukan, haha. nämen, nog fan måste det försvinna..

nu ska jag äta och sen bädda ner mig, det har vart en lång och händelserik dag för mig dethär ;) fan nu måste jag ställa mig upp från stola, aaaah jag vill inte. PAIN!





Kommentarer
Postat av: jennyw

haha.. förlåt för att ja tvinga med dig på pumpen... ;)

2008-07-09 @ 22:51:57
URL: http://jennywikstrom.blogg.se/
Postat av: Emelie

Grattis till kortet vad kul!! =)

2008-07-10 @ 09:34:12
URL: http://ememeli.blogg.se/
Postat av: Mamma

Grattis våran lilla gumma som blev stor alldeles för fort. Stora kramar från din familj.

2008-07-10 @ 10:12:40
Postat av: Hanna

Grattis till körkortet :)

2008-07-10 @ 18:51:14
Postat av: EMMA

ja, det kan jag nog göra ;) Bara adda mig på msn så kan vi se hur du vill ha ? :p Typ färger och sånt svammel :)

2008-07-10 @ 18:59:15
URL: http://empooo.blogg.se/
Postat av: evin

uuh ;d.. hörde att steffe&jim skulle men visste inte att du sku komma :D! Jaa men jag hade faktiskt tänkt de :). Men har inte råd å gå ut alls ;/.. kan hända att jag får ta en slant av morsan :D!! Men hör av er imorrn då när ni är här :D?!

2008-07-10 @ 19:30:37
URL: http://edwiin.blogg.se/
Postat av: EMMA

haha addade du rätt då eller ? =)

2008-07-10 @ 20:07:32
URL: http://empooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0