äntligen över

åter till vardagen igen.. midsommarn 2008 var ingen höjdpunkt alls, får hoppas på att den blir bättre nästa år. det ända som varit kul är att min jim har varit hemma, men glädjen varade inte länge. pussade och kramade han hejdå för ett tag sen nämligen :( han som skulle vara hemma i två veckor. det blev tre dar! jag ska hålla alla tummar jag har för att han får komma hem innan helgen.

jag känner mig som världens största slibbo. stinker surfimp, har världens fulaste kläder på mig, ser ut som att jag doppat hela ansiktet i smör och så har jag världens pluttigaste lillamy knopp på skallen. det är skönt att vara ful, iaf så länge det inte är några speglar i närheten. men jag känner att jag står inte ut länge till så jag ska snart gå och duscha och piffa till mig.

nedladdningen av gossip girl blev precis klar så nu vet jag vad jag ska göra i eftermiddag.



är någon film på femman ikväll kl 8 ikväll som jag också tänkt mig att se, någon av dom där verklighetsbaserade filmerna. hoppas den är bra, det verkade då som det då jag läste om den. nä, nu ska jag duscha! :)

Kommentarer
Postat av: lisa

Saknar dig också! :)

2008-06-22 @ 16:00:59
URL: http://lisasofiasandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0