befrielse.

jag har aldrig trivts så här bra på någon annan praktik plats som nu, dagarna går fort som tusan och jag sitter inte och kollar på klockan. det är tvärt om, jag vill stanna kvar då det är dags att gå hem. gud så skönt att trivas så här bra :) jag vet att jag valt rätt yrke. imorgon börjar jag tre, jag tycker det är dom bästa passen.

nu har jag bara precis kommit hem och slängt i mig nån choklad bit och satt mig hära, väntar på att pappa ska komma hem fär jag är vrålhungrig! efter jag ätit ska jag fara till jim, kan ju passa på att ta med mig teoriboken så det inte blir nå bråk om hans jävla dator spelande ;o

träningen ligger ännu på hyllan och jag vette fan hur jag ska få tillbaka den där lusten jag en gång hade? hm, bara tvinga sig dit och intala sig själv att det är kul.


Kommentarer
Postat av: jjj

Pröva aerobic så får du skratta ;) skratt = kul
hehehehhehe... :D

2008-05-07 @ 18:45:15
URL: http://jennywikstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0