Bokat och klart

nu har jag ringt till house of pain och bokat en tid för att tatuera mig, det blev den 11 juni. han sa att jag får komma på min födelsedag om jag ville, men jag kände att det kanske inte är så kul att ha ont då man fyller år osv så jag tog den andra tiden ;p jag längtar som nå cp! kommer tjata om det hära nu varje dag tills jag ska göra den, hihi. jag kommer vara sjukt nervös. jim har nämligen skrämt upp mig och sagt att det gör ondast att göra på ryggraden och revbenen och min kommer att gå på ryggraden. dessutom är min smärttröskel inte den högsta! skit samma, det blir ju iaf snyggt ;) förhoppningsvis.

kom nyss hem, har varit och solat med mammi. det kokade, kändes som att jag låg i en bassäng. tror inte det finns nån som svettas lika mycket som jag gör. undra vad man ska ta och hitta på ikväll, är det nån som vill göra nått så hör av er!

luktar som en bränd gris så nu ska jag gå och duscha och piffa till mig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0