fyfan

ska upp sex imorgon bitti och jobba, en lördag! samma söndag. så den här helgen suger som fan. jag vill kapa bort den.just nu ligger jag hemma i sängen och mår illa, har proppat i mig en hel godisskål snart. och jag ligger på mage, så det gör inte saken bättre. och jag som skulle sluta med det hära! jag ser bara valkarna växa..

luleå resan var inte den mest lyckade, kom bara hem med tre klänningar, en bh och en ny börs. en ny börs var välbehövligt eftersom att min jc filofax levt med mig ända till idag. känns ändå lite hemskt att lämna den :( klänningarna var supersöta, och jag hittade tusen till, men är man inte den rikaste så får man stå över. jim övergav mig också så jag fick vara ett mobboffer tills jag hittade anna, empi och elin :)

nu kommer jim så jag ska pysa nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0