härligt

vilket sommarväder det varit idag, nu kommer sommarkänslorna fram ordentligt! sista dagen idag på akuten/ivak och jag kommer sakna det stället. kommer lätt söka jobb där då jag är färdig, eller i söndra sverige. det händer ju inte allt för mycket här i lilla kalix :/ men men. har fått vara på ambulansen idag också, jag vet att det är det jag vill jobba med, men jag är nyfiken på barnmorska, så jag får allt se vad det blir sen :)

kom just hem, har varit med jim, harry och hundarna hans. bara gått runt och svammla på :) det ploppade upp en länk om att det var rea på laredoutes sida så jag kollade och hittade dom här snygga shortsen! skitnygga!



image180

jag dör, jag måste ha dom. tyckte dom var lite väl dyra, över 400. men jag älskar ju shorts så det kanske är värt det? har inga sånna där riktigt snygga. fårse hur jag gör ;) nu ska jag nöta teori, nu är det hårdpluggning varje dag här framöver. jim sitter brevid mig och nöter till sitt truck kort, så idag är vi riktiga pluggnissar. ;p

PUSS




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0