hothothot

nu har jag fått mig min mjukglass, jag och pappa satte oss på en bänk utanför posten, gissa om det stekte? fyfan vad det är varmt. man blir superduperglad då det är sånt här väder. jag skulle egentligen festa bara i morgon, men det bli nog idag med. man blir som sugen då det är det här vädret! ;) man måste passa på, man vet ju aldrig om det är mulet imorgon.

image182

image183

image184

försökte fånga ebba "in action" då hon åt en skalbagge, men hon hann käka upp den :D hon är så söt min lilla kische. annars tyckte jag att det var fina sommarbilder, men får sommarkänslor då man ser dom :) haha, kanske inte på den bilden då ebba sitter torrlöv eller vad det nu är.

fick just ett sms av anna, lite hon fösöker gör mig avundsjuk den jäveln! skulle egentligen sitta i umeå nu, precis som hon, men nu blev det inte så :( nåja, vi får ta igen det till nästa år hoppas jag :)
nu ska jag plugga teori, sen duscha, sminka mig osv. sen kommer jenny och jennifer hit, wiiie. det var länge sen jag umgicks med dom flickorna så det ska blir kul ;)



Kommentarer
Postat av: jennyw

hahaha .. katten......

2008-05-30 @ 16:42:11
URL: http://jennywikstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0