left hand

nu har jag avbokat min tid hos house of pain, skönt nu slipper jag tänka mer på det. satt och kollade på internet igår och hittade left hand tattos hemsida, tur att jim sa att dom fanns. så nu har jag fått en tid 19 augusti, länge dit, men men. kanske är bra att jag gör den i slutet av sommarn så jag sliper oroa mig för att den ska blekas osv. dom verkar iaf skitduktiga där och jag är glad att jag avokade mig hos house of pain.

har ingen lust alls att fara och jobba, usch. känner bara för att vara ute i solen osv.. men jag har ju bara kvar idag, ons och tors så nog ska det gå bra :) det blir ju alltid kul då man väl kommer dit. nu ska jag gå ut och sola en stund, sen duscha och äta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0