neeeeej

kollade just på nsds hemsida så fann jag den här underbara artikeln. vad ska jag göra? jag som har tid där och allt den 10 juni. man vill ju inte bidra till deras "krimilnellla verksamhet". någon som vet någon annan bra tatuerarstudio i luleå eller piteå? men det kändes så bra då jag ringde dit, han jag pratade med var supertrevlig och dom som gjort sina tatueringar där verkar nöjda. så jag har lite beslutsångest nu, hm. får se senare, är ju nästan tre veckor kvar så jag hinner fundera :)

ligger i sängen nu och halvkolla på eurovison, sverige var helt klart bäst! hoppas hon vinner, annars är det nå fel på folket här ute i världen. tror jag ska slå på ett avsnitt av oc, oj jag ska upp halv 6 imorgon så det kanske är dax att sova ändå. jag ska cykla iväg halv 7! nice. pratade med jim nyss och han var inte så nykter, var längesen jag hörde han sådär full. gud vad jag ska skratta åt han imorgon, hoppas han är jättebakis. hihi, jag inte inte alls skadeglad. nåja, nu ska ja varva ner, jag kommer somna på direkten..

godnatt.


Kommentarer
Postat av: lisa

Jag tycker du ska göra där iaf. Jag menar, det skadar ju inte dig på något sätt. Du får en snygg tatuering ;)

2008-05-25 @ 14:43:22
URL: http://lisasofiasandberg.blogg.se
Postat av: -

Aeon?

2008-05-25 @ 15:08:06
Postat av: carro

Hahaha ;)

2008-05-25 @ 15:38:45
URL: http://caarroekholm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0