schluut

jag har varit på gymet för första gången på en vecka och nu är min kropp ganska död. kan iof bero på att ja skjutsade jim på cykeln till han sen städade jag där som ett tok, svetten rann, hm ovanligt. så man kan säga att jag har tränat två pass idag, inte illa ;p

och igår så grillade jag jim och harry världens största köttbit, och snacka om gott! fyfan. vi var där hela kvällen och drack lite, spela tv spel osv. var iaf trevligt :) och sen blev det hem och sova för mig när dom skulle på hotellet, sådär lagomt kul. men snart slipper jag alla mina hemfärder då alla ska på hotellet, bara en månad kvar :p hihi.

nu ska jag gå och äta kycklingwok, sen packa ner lite saker så kommer jim och hämta mig. vi ska och sola, köpa MASSOR med godis och sen till han och mysa och se andra avenyn :) myspys.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0