smärta!

jag har ju då inte så lite ont i käften, förstår inte hur jag ska överleva natten? det gör sjukt jävla ont, har fått leva på soppa idag och jag är inte ett dugg mätt. jag är svinhungrig rättare sagt, soppdag imorgon med.

jag ligger i sängen just nu och väntar på ming sega pojkvän, alltid seg. han skulle bara och köra hem sin farfar, men nu har det tagit en jäkla tid och jag somnar snart! ska upp sex imorgon, jippe. får jag inte sova nått inatt heller tar jag då sovmorgon. förresten så var det skönt med bärbar dator, jag vill ha en! så bekvämt. tror jag ska fråga jim om jag inte kan få låna den lite? ;)

image179

JUSTE! sista avsnittet av andra avenyn var ikväll, det börjar i september igen! HUR SKA DET HÄR GÅ?! mitt favoritprogram ju. nä, nu slår jag fan på oc igen :) orkar inte vänta nå mer.. Natti, hoppas ni får sova, det kommer inte jag få göra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0