söndag

helgen har varit supebra och nu gruvar jag mig för att måste stiga upp före fan imorgon. i fredags var jag och jim ut och åt på vikingen, vitlöksbröd, entrecote, pommes och en stor cola. mums! efter det åkte vi hem till han och bara mös på osv. sen på lördag morgon gick vi till hans farmor och farfar och åt plättar till frukost, gott. jag visste att jim skulle festa med alla hans killkompisar senare så jag tänkte bara ta det lungt, men sen bestämde jag mig också för att följa med. vilket jag ej ångrar ;p jag var dock ensam tjej hemma hos tommy och niklas mamma och även på relaxen, vilket kanske inte var jättekul men det dög. det var först på hotellet det blev kul :) var faktiskt ganska länge sen jag hade sådär kul.

vaknde imorse och insåg att jag inte var ett dugg bakfull, fy så skönt. ganska ovanligt när det gäller mig, men jag tror nog jag klunkade två liter vatten innan jag somnade igår. och idag har det varit jim för hela slanten, han åker idag :( sex veckor utan min älskling kommer att bli jobbigt, men jag tror nog han kommer hem nån gång där emellan. tex när jag fyller år :) ska inte tänka mer på det nu för då blir det allt för jobbigt.

nu ska jag gå och duscha och ta på mig morgonrocken och mysa i soffan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0