trött i mössan

har precis kommit hem från praktiken, sitter och sneglar på min säng just nu. det ser väldigt lockande ut att gå dit och krypa ner, jag kommer somna pladask. och jag vill bara säga hur mycket jag älskar att vara på praktik på akuten, det är verkligen det jag vill jobba med. jag vill kunna känna att mitt jobb är roligt och att det aldrig händer samma saker dag ut och dag in, det är nog en anledning till varför jag trivs så. skönt är det iaf :)

nu ska maken bort och jag ska smörja in varenda kroppsdel för jag är en aning torr, den bara rasar hud då jag kliar mig. sådär lagomt fräscht.. känner jag mig bättre imorgon ska ja lätt träna, börjar fläska ut nu känns det som. hårdträning ska det bli!


allt känns väldigt bra just nu kan jag även tillägga, förutom att jag saknar jim REDAN! hur ska detta gå? nåja, godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0