Cause everyone wants to feel like someone cares

jag känner mig rätt så mobbad just nu. jim har övergett mig för att fara och äta hos sin farmor och farfar, och sen blir det ingen middag med tjejorna :( vad tusan ska jag laga? kul att sitta äta fredagsmiddag helt ensam. mamma och pappa är och fixa i bygdegården till imorgon och jag har dåligt samvete för att jag inte också hjälper till. så dom kommer inte hem förrän senare och dom visste inte vad och när dom skulle äta så jag orka inte äta hemma då. jag är mobbad!

heidi skulle iaf komma hit då hon ätit middag. då ska vi färga våra hår och så ska jag stoppa i hennes löshår :) nu ska jag bli black ;) jag trivs faktiskt bäst i det, jag verka inte vela inse det, haha. sen ska vi väl bara ta det lugnt och se idol och sånt.






nu ska jag klura vidare på middagen, åh..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0