fifan

vilken jävla helg, den har varit både bra och dålig. orkar inte skriva nått ens, det skulle ta år..

kan ju iaf säga att jag skäms som fan över igår. det var lätt den värsta hotellvistelsen ever, jag hatar hotellet numer! jag hoppas att folk fattar att jag skäms. nu såhär efteråt kan man småskratta, för hade jag sett några hålla på som vi gjorde hade jag ju dött. usch så pinsamt.. orkar inte nämna nå mer om igår, vill bara glömma.

och nu måste man tillbaka till vardagen. jag har fet ångest! jag tog hem alla böcker från skolan då jag skulle opereras, men jag har inte ens rört dom. jag måste ligga efter i allt. så nu blir det tidiga mornar och långa äckelpluggiga skoldagar. jippe!

vilket glatt inläg det blev.



Kommentarer
Postat av: cajjo

JA du borde ha den fetaste ångesten i kalix, känns de bra att höra? ;) haha

2008-11-03 @ 02:50:26
URL: http://cajjo.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0