helg, wiiie!

ätligen helg! veckorna går rätt fort trots allt, synd bara att helgerna går så fort. jag tror det blir en bra helg det hära :) idag ska jag ut och äta med tjejorna och sen ska vi se idol osv. och imorgon är det mammas och pappas 40års fest, jag tror det kommer att bli riktigt kul! :) mycket ungdomar, så det är inte bara gammalt folk ;)

så idag har jag mycket att göra. jag och jim måste köpa alkohol, jag måste köpa smink och hårfärg, sen ska jag hjälpa mamma och pappa att ställa iordning. har lovat farmor att hjälpa henne med handling också nu när hon opererat handen. sen ska jag hinna med mig själv också, ska hinna duscha och sminka mig innan vi ska ut och äta. fast klockan är bara elva typ, så jag har god tid på mig. måste väcka jim nu och sen måste vi bege oss på stan :)

allex ringde och fråga om jag skulle med till torneå, och det lockande ju inte så lite. men jag hinner ju absolut inte ;s åh, jag hade verkligen velat. fast då kommer jag nog hem pank så det kanske ändå var klokt att stanna hemma.

nu ska jag digga pussycat - halo, jag blir tydligen aldrig less den :D tur!




jag hittade en äldre bild på mig på jims dator. ibland vill jag ha tillbaka luggen, jag hade den inte alls länge. jag tyckte bara den var i vägen. skulle jag klippa det nu skulle jag ångra mig som fan. jag hatar mitt hår just nu, och jag skulle behöva göra en stor förändring. jag kan aldrig ha det utsläppt. jag är nästan sugen på att permanenta det igen, men problemet är ju om det skulle bli för kort? äh, jag kommer lika inte göra det. får leva med mitt fula hår. hur kunde jag klippa mig kort från första början? då hade jag aldrig haft problem med håret, åååh ;p



Kommentarer
Postat av: sandra

nu älskar jag den låten också haha ;)

2008-11-14 @ 14:32:57
URL: http://sandrajakobsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0