home

jag ska tillbringa natten här hemma i grytnäs, och det känns faktiskt skönt. ska sova i min säng för första gången på mer än en månad. jag ska se på bra tv program och enbart lata mig :) börjar två imorgon och det ska bli skönt. fast jag hade ändå tänkt mig upp vid åtta för att hinna träna innan frukost. nu ska jag ta tag i mina latheter!

sitter och glor runt på kläder just nu och jag är så jävla shoppingsugen. hur mycket jag än handlar så finns det ändå inget nytt i garderoben känns det som. är det inte så för er också? ;p har hittat massvis med fint på ginas hemsida, synd bara att man inte är miljonär. jag ska bara önska min presentkort på gina i julklapp, kan man få nå bättre? ;) nu ska jag faktiskt kika vidare.

en bild från helgen. är jag nå blek?! fast lisa har faktiskt varit och rest, så då känns det inte så hemskt, haha..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0