I can make love feel just like heaven

träningen gick super, är förvånad över att jag har så pass bra ork fast jag opererats. den är ju inte som innan, men den är bra :) torson var svinjobbig, jag trodde jag skulle spräcka magmusklerna. det tar som fan i magen, men varför kan det inte synas!? bara sådär på en gång, det hade varit perfekt ;)

jag ska snart gå och göra mig mackor och te, jag ska göra såna där god mackor med massa grönsaker på. mums! :) sen ska jag duscha och bädda ner mig i sängen, och förhoppningsvis hinner jag nog se klart mitt grey's nu när jim inte är hemma. han hatar det så jag får aldrig se det, men nu jävlar ;) fast han kommer väl snart och då får jag inte se mera, så jag måste skynda mig tror jag.


sen så har jag hittat mig en ny favorit låt som jag tycker ni ska höra på!


 






och nu börja carro skivka musik åt mig, och jag vet att hon har bra musik smak så det var en mycket bra ide av henne ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0