I'm sorry

nu är jag tillbaka, har haft lite mycket att göra dom senaste dagarna. eller nu ljuger jag, igår sov jag ju bara och mådde allmänt piss. och idag har jag varit på sjukhuset, praktiken har äntligen börjat :)

kan ju börja med att skriva lite om lördagen. jag skulle lyssnat på mig själv, jag skulle inte festat. det blev bara skit av allting, men jag hoppas att det ändå löser sig. jag är ledsen.. så min kväll var inte rolig alls, hotellet sög värre än någonsin. och när jag kom hem så vart det iaf lite bättre. lisa höll mig sällskap, men hon var så full så jag fick som ingen kontakt med henne, fick mest skratta åt hon ;p och bakismaten igår har aldrig varit så god, skulle kunna dricka bara för att maten ska bli så god. nej fy fan, nu ska jag hålla mig borta från alkoholen tills heidi fylller 18 :)

och sen kan jag säga att jag älskar sjukhuset. jag riktigt längta till praktiken, och det är ju bra :) min handledare var supersöt så jag kommer nog trivas en hel del. det ända negativa är att jag måste stiga upp 6 typ varje morgon, gissa om jag var död i morse? får lägga mig tidigare ikväll helt enkelt.

ska jag berätta nått onyttigt? jag sitter och vräker pringles och cola. det är min nya drog, i fredags vräkte jag i mig ett helt pringles rör på 10 min :D jag börjar bli lite rädd för mig själv. funderar om jag ens orka träna idag. jag håller på att förvandlas till ett fetto. nåja, nu ska jag faktiskt vila. och SKÖNT ska det bli..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0