it's friday

jag borde vara glad över att det är helg, men så är inte fallet. är ledig idag och jag ligger insnöad i lägeheten och glor på tv. det är en sån här dag jag borde ta vara på eftersom jag jobbar hela helgen (utan lön), men icket. hade bokat spinning till kl elva, men jag avbokade. jag är världens fettknopp som inte orka träna. jag vill ha lusten tillbaka nu på en gång! sen har jag nog fått uvi också, det gör så att man blir jätte glad. mamma och farmor är dessutom i happis på ikea osv, varför följde jag inte med?!hur kan jag tro att jag ska få det roligare hemma? man kanske hoppas, men det bli aldrig så. jag vill komma iväg någonstans.

jag gör allt för att det ska vara bra, jag är snäll och omtänksam, men jag får bara skit tillbaka. hur länge orkar man försöka? jag är ju inte den jag vill vara för dig, det är så uppenbart.

jag hoppas och hoppas..


Kommentarer
Postat av: carro

sandra, vad händer? du låter väldigt lik mig & det vet jag inte om är nått bra! ;) ryck upp dig! du är ju glada sandra :)

2008-11-28 @ 19:13:16
URL: http://caarroekholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0