julkänslor?

godmorgon :) har precis kommit hem till grytnäs. mamma håller på och julstädar som nå tok, och spela hög julmusik. inga förändringar på det inte, så har det varit ända sen vi var små :) jag måste faktiskt erkänna att jag får lite julkänslor, skulle bara vela vara hemma och hjälpa till och kanske baka osv. men nu är det så att jag ska jobba från 14 - 22! utan lön! trevligt trevligt. alla ska dessutom ut ikväll, men inte då jag, börjar 7 imorgon. jippie!

känner mig ganska så omotiverad till att snart brumma iväg till sjukhuset, men det brukar gå bra då man väl kommer dit. jag kommer frysa ihjäl idag, fryser som fan nu, hur ska det inte bli då jag kommer dit då? man får ju inte ha långärmat på sig, brr.  

jag tänkte hinna somna till en stund nu innan jag ska fara, är trött som fan.




Kommentarer
Postat av: carro

haha jo det märkte jag! ;) ska du dricka idag? :)

2008-11-29 @ 17:28:50
URL: http://caarroekholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0