ungjävel!

har precis kommit in genom dörren, har varit på skolan och sen på sjukhuset för att hämta mitt schema till praktiken. det såg ändå rätt bra ut :) bara de att jag hatar 7-16 dagar, och jag hade många såna dagar. tycker det är skönt att gå kväll, då hinner man med saker innan man börja och man slipper vara död!

och nu sitter jag här i soffan och försöker värma mig med en te kopp, det är ju svinkallt uta idag. brrr! väntar på att jim ska komma hem så jag får ta bilen hans och sen ska jag åka hem till grytan för att äta och ta det lugnt. sen halv åtta blir det spinning/torso :) det ska bli skönt..

haha, juste! ska berätta vad en cpunge gjorde på mig idag.

josse: sandra, du har gröt på ryggen.

jag: haha, va?


så vände jag mig om så har jag tusen kilo gröt över ryggen. då har ungjävel sprättat iväg gröten med sin sked. så står han och glor ner på mig (jag satt och han stod)


jenny: HÄMTA SERVETTER!

jag: och fort ska det gå!


och då vi trodde han skulle hämta servetter så ser vi han vandra ut från matsalen. UNGJÄVEL! så jag har fått gå runt med fläckig tröja hela dan. varför är jag så segtänkt? jag hade kunna kasta hela min tallrik över honom. men sånt kommer jag ju alltid på då det är försent, åh. eller så är jag för feg helt enkelt ;) haha!

förresten, nu ligger nog anna och genomgår en hemsk operation just nu. men det går nog bra :) hoppas det iaf! hon ska då ha sån grym otur om det händer samma som med mig. det är bara tiden efteråt jag vill glömma, den var värst, men det är ju helt olika från person till person så hon kanske inte har så jätteont :) jag håller tummarna! nu ska jag lägga mig och dö en stund, hoppa i mjukiskläderna och kasta min gröttröja i tvätten. och skönt ska det bli ..





Kommentarer
Postat av: jw

groetsandra ^^

2008-11-13 @ 20:08:34
URL: http://jennywikstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0