latmaskis

jag har laggt skolan på hyllan! jag orkar inte ens se på böckerna, så fort jag skymta lite med blicken på dom så får jag genast nått annat att göra. jag brukar alltid vara ordentlig, så vad har hänt? ;s jag måste ta tag i det hära, snarast. tänk vad skönt att plugga i fall allt man ligger efter, då slipper man tänka på skolan varje dag då man kommer hem. vilken känsla det skulle vara alltså. dagen imorgon kommer att vara skit!

först väntar ett tandläkarbesök tidigt på morgonen. och jag ska laga! jag ska få dom där sprutorna i min gom. ryser i hela kroppen då jag tänker på hur det låter och knastrar då den trycks in. usch! och sen efter den hemska upplevelsen ska jag på skolan dessutom. jag kommer ju inte kunna prata eller nå. kommer nog mest troligt gå hem och sova, och det är INTE bra. ååååh! känner redan ilskan.

hade tänkt gå och öppna en bok och göra bort nå kapitel i den och sen somna till lite innan jim kommer sig hem. ikväll ska vi äta ost och kex ;) jag bara äter och äter. men nästa vecka får jag börja träna igen och då är det slutätet, for a loooong time. haha, sa jag det där? nä, men jag fick lite panik då allex ringde nyss och sa att hon ska vara nykter tills nästa löning och bara träna och träna.

nepp, nu har jag inte tid att sitta här och glotta.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0