lördag

jag har blivit jättedålig på att skirva här i bloggen, men jag har ingen lust och ingen tid, men ibland då jag fårt id över skriver jag ju några rader :)

igår var det en lång dag. var i happis hela dagen, på ikea och sen över till det nya köpcentrat. det har blivit svinmysigt här hemma nu med det nya barbordet och allt ;p igår kväll höll jim och sebbe på att skruva upp det och bygga stolarna och dom var inte så glada, men det gick till slut. var med allex hela kvällen igår också. hann till carro och kolla hur hon mådde :) sen har vi bara jyrade vi bara på hela kvällen. vi hade lite roligt för oss :D haha!

och idag har vi sovit länge och sen har vi varit en sväng på stan. sen hem för då skulle mamma och pappa komma förbi och hälsa på :) så vi har surra med dom och fikat. känner mig jättehängig, ligger i soffan och kolla på min favorit film pearl harbor! jag får gråta.. fan vad den är bra. men nu måste jag slita mig för jag ska duscha och piffa till mig lite, sen ska vi hem till mig och äta tacos :D

jag vill göra nått kul ikväll, men vad? när man inte ska festa finns det ju inget att göra. men jag ska erkänna att jag faktiskt lite sugen ;) haha, men jag ska hålla mig. hoppas det dyker upp nå skojsigt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0