mammas & pappas dag

idag är det dagen som mamma har pratat om i månader. jag hoppas den blir lyckad för deras skull! :) hon kommer snart och hämtar mig, jag ska till heidi och färga håret och sätta i hennes löshår. sen ska jag hjälpa hon med lokalen och sen ska vi fixa oss ;p ska bli kul att göra sig riktigt fin idag, och få använta min sötnos klänning :)

efter idol på b4 så for jag och carro till allex, mycket prat och tjorv blev det.sen kom carro dit, men jag for typ när hon kom haha. tack för att jag har så fina vänner! jag är så dålig på att visa att jag verkligen är tacksam över dom. läste carros blogg och fick en panik attack för att jag aldrig visa någonting. alla min vänner kan faktiskt ta åt sig!


haha, nu fick jag äntligen veta vad klockan egentligen är. på mobilen så var den halv nio då jag steg upp och på datorn var den halv åtta. jag orkade inte kolla text tv så jag satt och vänta på att barnpogrammen skulle sluta för då bruka ju nyhetsmorgon börja. så klockan var nio :) haha. nu måste jag gå och klä mig, mamma kommer nog när som helst.

ha en bra lördag, det ska jag ha! :)


Kommentarer
Postat av: carro

jofan, ni ändrade ju mina tankebanor ;)

2008-11-15 @ 13:05:01
URL: http://caarroekholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0