memories, good and bad,

har sysselsatt mig hela eftermiddagen med att läsa igenom mina gamla blogginlägg. vissa blir man glada av och vissa vill man knappt läsa. och vissa fick jag skratta ihjäl mig åt, tror knappt att det är jag som skrivit. men jag ska aldrig mer läsa igenom februari månad, jag fick ont i magen, vilken jävla tid. men nu är den glömd, och jag vägrar att blicka tillbaka på den :)

haha, kolla hära tex,

"det bästa kommer vara då man ska till och inreda lägenheten, fyfan så skoj! ;p haha, jag är konstig. och jag har kommit på att jag ska bli SMAL då jag flyttar. då kan jag köpa mig vilken man jag vill, äta precis vad jag vill och hur mycket utan att nån ska säga att jag inte får eller kan. ska sluta med kolhydrarter HELT då jag flyttar, förutom på helgerna förståss :) äh, hinner ta upp flyttandet och hur mycket jag längtar tusen gånger till så jag lägger nog ner här."

fåse stämmer något av det? näe! eller det var ju kul att inreda lägenheten, även fast man kanske inte är supernöjd. men det jag ville komma till var att jag skulle bli SMAL. jag har snarare blivit FETARE! jag är bäst på att prata. nu måste jag ju börja äta som jag sa, äter ju bara flott.

ska faktiskt hem exakt nu och äta, gott. hatar dessutom att vara ensam hela tiden, är grymt less.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0