nära&kära

godkväll :) kvällen igår var skirolig! är så glad för mammas och pappas skull, festen vart mer än lyckad :) fina presenter fick dom allt. är lite avis, men en del saker får ju jag också ta del av, haha. dom fick bla en digitalkamera av farmor och farfar, och den kommer användas flitigt av mig :D av mig tobbe och jim så fick dom en hotellnatt, tyckte dom förtjänade det. och glada blev dom, det visste jag att dom skulle bli :) sen fick dom en massa annat. tänk att man kan ha så kul med äldre, dom höll till och med igång längre än oss, haha ;p har knäppt en massa bilder med farmors kamera, lägger nog upp på pixbox sen. förresten, till och med farmor och farfar höll igång hela natten. det var skitkul att se ;p

så idag har jag faktiskt varit bakis. har ätit bakismat och enbart legat i soffan och glott på tv, somnade där ett tag och skönt var det. jag och mamma har varit totalt död, vi hade varsin soffa och låg och snarkade. nu har jag precis kommit till lägenheten och jag funderar på att plugga. hur ska jag finna ork till det? haha. känner mig såååå motiverad, not! jag hatar söndagar. imorgon är det bara att kliva upp hur tidigt som helst och bege sig till skolan. jag tror jag far och köper karra och inväntar jim, vi ska se filmen på fyran. den verkar bra, exakt en sån där film som jag gillar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0