nobody is perfect

klockan är 22:21 och jag sitter med mitt feta arsle på datastolen och trycker i mig chips och godis. har just kommit hem till grytnäs, det är ganska omöjligt att sova med ett gäng fulla människor som skriker så jag sover här inatt. gissa om jag ville stanna?! jag vill också vara ett fyllo ikväll! fast imorgon kommer jag vara glad och må superbra ;) okej, kanske inte då väckarn ringer för då kommer jag vela skjuta den. åh, det kändes hemskt att lämna partygänget hemma för att själv fara till mitt andra hem och sova. nu ska jag faktiskt tvätta bort sminket och sen ska jag krypa ner, kommer somna på direkten.

haha, juste! hur störd är man inte om man kommer helt oinbjuden på en förfest, och sen tror att man får stanna? det är så jävla respektlöst att bara klampa in hos någon utan att ens ha frågat om man får komma eller inte. nåja, vissa tror ju att man är bjuden och välkommen överallt.

äh! nu ska jag sova, utan min älskling :( godnatt.




<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0