POWERBOX!

jag skulle ljuga om jag sa att man inte behövde power för att boxas. och jag som har hånat jim för att det är en tönt sport och att det inte ens är jobbigt! hahahaha, jag dör åt mig själv. det är det jobbigaste jag varit med om, fyfan. jag orkar knappt skriva, armarna bara skakar! jag tror inte att boxning är riktigt min grej, jag satsar nog på spinning och gym. det är lite mer min grej :D och det är framför allt roligare. box kanske skulle bli skoj om man skulle ge det några gånger, men jag orkar fan inte en gång till.

från det ena till det andra, jag är en mobbad tjej. det har jag kommit fram till, ingen svarar på min ansökning om vän sökes. så jag har fått ringa hit mamma och hennes vän, så kan det gå om man inte har vänner haha! näe, dom ville komma hit självmant :) åsa skulle ta med kameran så jag får bilder från 40års festen :) kul att se dom, dom lär ju vara tokiga!

i helgen så tror jag att det blir att umgås med dom här flickorna, tror det blir fest :) det var längesen vi gjorde nått så det är nog på tiden.




nu ska jag gräva i mig nå mat, så kanske mina skakningar försvinner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0