sån här utmaning ;p

10 ÅR SEDAN: för tio år sen var jag åtta år, och jag kommer inte ihåg nått speciellt från den tiden, haha. jag vet iaf att jag spelade fotboll, det var mitt största intresse.


5 ÅR SEDAN: då var jag tretton år och hade precis börjat sjuan. det var kanske i den åldern man började bli en liten fjortis ;) kommer ihåg att jag var en satunge. mamma och pappa fick jaga mig över hela kalix då vi hade smygfestat, kanske inte var precis tretton, men därikring.


1 ÅR SEDAN: när jag tänker tillbaka ett år så får jag ont i magen. det hände saker som gjorde att jag mådde skit och var sjukt ledsen. fast det var ju inte bara skit, innan allt det där så var allt riktigt bra. ångrar att jag slösade bort en hel sommar pga fotbollen.


Igår: så var jag på skolan, hem till grytnäs och åt middag. sen var jag hos lisa hela kvällen, fikade massor ;p sen hem och plugga och efter det såg jag grey's och somnade på bumsan.


5 SAKER JAG SKULLE GÖRA MED TIO MILJONER KRONOR:
resa
shoppa som ett tok
köpa värsta lyxbilen ;)
köpa ett hus och inreda det till världens snyggaste
sen skulle jag spara pengar också


5 FAVORIT FILMER:
ser inte på film allt för ofta, men pearl harbor och armageddon
kan jag se om tusen gånger utan att bli less.


5 FAVORIT TV PROGRAM:
greys's anatomy
one tree hill
sjukhuset
mm..

5 FAVORIT SAKER:
säger som sandra, kylskåpet ;)
sängen
mobilen
kan man säga affärer? där det finns mat och godis!
tvn

5 FILMKARAKTÄRER JAG SKULLE DEJTA:
äh, jag är inte så insatt ;)


jag utmanar: lisa, carro e, anna och jenny w.


Kommentarer
Postat av: carro

SANDRA! vad fan!;P

2008-11-13 @ 01:59:43
URL: http://caarroekholm.blogg.se/
Postat av: carro

hat!;D

2008-11-13 @ 11:36:17
URL: http://caarroekholm.blogg.se/
Postat av: jj

Neeeeej va fan.... åh..okejdå.

2008-11-13 @ 20:09:06
URL: http://jennywikstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0