skön dag,

idag har vi slutat mellan tio och halv elva, skönt! egentligen har jag engelska, men jag orkade inte sitta och vänta på att den ska börja. jag och lisa for på myggan och åt, ett väldigt misslyckat mygganbesök. jag tog en fucacci? eller hur det nu stavas. och den första tuggan var svingod, men ju mer man åt ju mer ville man spy. och lisa den jäveln satt bara och asgarva. jag rekomenderar den inte

har kommit hem för nå tag sen och har precis laggt mig i soffan, ska försöka se lite aa. hoppas det inte lagga! fast jag kommer nog somna ganska fort. måste hinna duscha håret innan fyra iaf. ska vara på skolan då, är ju öppethus idag. har egnetligen ingen aning vad vi ska göra. tror det blir samma som det blivit varje år :) sen ska jag på tc och träna.. och imorgon är vi lediga, wiiie! ;p

nä nu ska jag sova, skiter i aa. natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0