slutet av veckan, yey!

dagen började med att jag snozade i minst två timmar, jag ville verkligen inte upp och laga mina tänder. så jag gick upp och ringde till tandläkarn och ljög ihop en historia om att jag var grymt sjuk. har en enorm tandläkarskräck, men jag fick ju en ny tid så jag kanske hinner samla mod ;p haha! sen hade jag endast 40 min på mig att duscha och sminka mig innan jag började, så jag fick fara på skolan i blött och ofixat fult hår. men det gick det med :) jag möttes av en spingandes lisa i korridoren då jag steg i in i skolan. fick en kram av henne ;) så det blev en bra start på dagen, hihi. det var som i en film då hon kom springandes, kändes sådär sakta som det brukar göra. ni vet ;p

då jag slutade åkte jag hem och plugga, laga middag och sen har jag varit med josse och anna hela kvällen :) vi hann förbi annas mor en sväng och sen har vi köpt godis och cola (jag kan bara inte hålla mig), sen åkte vi upp till anna och såg på tv och surrade. kom nyss hem och jag ska snart öppna boken och plugga till provet vi har på torsdag, inget litet ett inte. får passa på medans jag kan för då jim är hemma så kan jag inte koncentrera mig, tur att han övergav mig ikväll ;p

 

och imorgon är jag ledig, skönt! ska sova tills jag vaknar för jag har varit död dom senaste mornarna. jag och jim kanske ska på ikea imorgon kom jag på :) hoppas, jag ska tjata ihjäl mig. isf ska vi köpa ett barbord och stolar till ;) fan vad snyggt det kommer bli. sen har vi nå hyllor att spika upp också, så det kanske blir att fixa och dona imorgon :) älskar att hålla på med sånt.

nu ska jag plugga! det finns ingen återvända. godnatt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0