So live your life



den här låten får mig att bli på g!

tankarna har ändrats lite iaf och som det ser ut nu så blir det praty. jag ska inte vara en deppig och sur tjej ikväll. förstör bara för alla andra då, så jag har bestämt mig för att vara en glad skit ist :) det låter väl bättre? jag tänker glömma allt jag går och tänker på hela tiden och bara ha kul! problemen som finns får blir ett senare problem. nu ska jag digga partymusik och invänta maten, sen bär det av till lägenheten :)

tur att man har vänner! ♥


Kommentarer
Postat av: Malin

Ny blogg ;P Parta på och njut av helgen :D Jag och mitt knä önskar dig all lycka på dansgolvet ikväll ;D

2008-11-22 @ 16:48:41
URL: http://malinfredrikasundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0