städnarkoman

jag är sluuuuut! har storstädat hela lägenheten idag, fytusan så duktig :) men nu är jag död, jag är tröttare än fan. skulle kunna somna på bumsen. sen har vi tvättat också, så det har ju också tagit på krafterna. haha, eller det var mest jim som tvättade. så nu är det rent och fint här :) och det luktar gott också. förövrigt är min handled skadad, tror jag. jag har jätteont och kan knappt röra den. antar att jag inte är världens bästa på att boxas ;p

sen somnade jag och jim, vi la oss i soffan och båda somnade direkt. vaknade av att heidi messade, hon och alle skulle komma och hälsa på :) så jag har jyrat på med dom ikväll. nu har alla övergett mig, som vanligt, heidi och alle for ju hem, men jim den jäveln han drog ut på äventyr. så nu ska jag tröstäta och sen bädda ner mig. i våran nybäddade säng ;)

och vet ni? idag har jag sett världens sötaste hund, vid namn JONNY :D haha. han sov i min famn hela vägen till risön, oj kanske ska säga att det vart fors mammas hund :p jag vill ha en liten hundvalp! synd att inte jim jobbar i kalix :(


Kommentarer
Postat av: AnnMary

Tack tack :D

2008-11-18 @ 21:58:23
URL: http://annmary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0