utmaning ;p

och jag är lätt sämst på sånt hära, men både sandra och carro har ju utmanat mig så då måste jag ju göra den :p åh!

Reglerna är följande:

- Berätta 5 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.

- Utmana 5 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem.

- Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg.


1. jag är världens svartsjukaste människa, och det är inget jag är stolt över. jag försöker övervinna den varje dag!

2. jag är så sjukt noga när det gäller städning och att ha rent osv, men det skyller jag på min mamma för hon är tio gånger värre. jag har nog bara en släng av det :)
3. jag tycker synd om allt och alla, ser jag någon som är och fikar för sig själv tex så börjar jag gråta.

4. godis är mitt liv, eller godis och mat överhuvudtaget. allt som går att äta gör så att jag blir lycklig, haha! men det är så det är. och snart kommer det resultera i att jag får enorma fläskhandtag. tro mig, jag är på gog väg!

5. jag har haft ett förhållande i snart fyra år och jag är ännu lika kär. ingen förstår nog sig på mig då det gäller den saken ;p

och nu orkar jag inte utmana någon för alla har typ gjort det hära, så det får vara :) nu ska jag ära frukost och sen bege mig till skolan. och hey, är det någon som vill komma med till luleå idag? har en akut tid till tandläkarn och jag får inte med mig någong :( ska ju givetvis på stan efter det :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0