ajajaj,

kommit hem från skolan för nå tag sen, har uvi och det gör jäkligt ont just nu. sitter och pimplar i mig massvis med vatten så jag får springa på toa hela tiden. missade bara matten, inte så bra eftersom att jag ligger tusen kapitel efter alla och är ännu på matte A! haha, det är fan stört. hur lat får man vara? nåja, hade aldrig orkat med att sitta och ha svidandes ont och inte kunna sitta still pga av det. så nu sitter jag i min mysis dress och ska se på P.S I love you. den sägs vara bra så jag får hoppas den är det :)

spinningen börjar inte förrän halv 8 ikväll, vad tusan ska jag göra ända tills dess? hm, plugga eller sova? behöver göra båda.. nä, nu ska jag gå och tvätta bort sminket och sen slå på filmen.




hittade en bild på mig och sara, den är nog från nått år sen. nu inser jag att jag faktiskt är lite glad över att jag har tandställning. hur snyggt är det med en huggtand och en glugg på ena sidan? okej, kanske snyggare än att ha en räls i käften, men tänk sen då? fyfan så nygg jag kommer bli ;) haha, näe, men jag hade ångrat mig i resten av livet om jag inte hade satt räls. men det är nog mindre än ett år kvar nu och det går fort! dagen då jag får ta bort tandställningen kommer vara den bästa i mitt liv, typ. vilken befrielse, och tänk att äntligen få känna sig snygg i munnen :) ja längtar som ett tok.




Kommentarer
Postat av: carro

den är sjukt bra tycker då jag :) du som är känslig kommer gråta jättemycket, haha;D

2008-09-01 @ 15:11:53
URL: http://caarroekholm.blogg.se/
Postat av: Anna

du är sjukt lik henne. hos ser ut som dig när du vara några år ynger:D

2008-09-01 @ 20:41:45
Postat av: Anna

typ när du gick i 6an:D

2008-09-01 @ 20:42:31
Postat av: Sara

hahahaha, ja jag vet att jag ser ung ut, men detta tar ju priset. som dig när du gick i sexan...är ju ändå 24 år på bilden... :( Jag ser ju lite crazy ut å kanske lite yngre åxå, eller tydligen! haha. Kommer du ihåg att jag försökte få dig å skratta, men du ville inte visa tänderna? Du kommer så klart bli superfin när du tar bort tandställningen, men du är ju söt nu med :) kramkram å kul att du hittat facebook

2008-09-04 @ 22:44:09
Postat av: sandra

hahahahaha, visst är hon snäll? jag skrattade så jag rullade. haha ja det gör jag, nu skrattar jag verkligen aldrig med munnen öppe, men sen DÅ JÄVLAR :D jo, man måste ju lixom vara inne som alla andra ;p KRAMAR!

2008-09-05 @ 19:08:02
URL: http://sandrrrra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0