and the reason is you

bortser jag från skolan så är nästan allt i mitt liv bra just nu. ingenting känns sådär jobbigt som det brukar göra och det känns väldigt skönt :) jag som brukar må så dåligt då jim är iväg och jobbar, men nu så accepterar jag det bara. jag har blivit så pass van nu. känns så skönt att slippa vara deprimerad i två veckor. visst saknar jag han svinmycket, hela tiden, men det går bra :) det har redan gått en vecka utan att jag har hunnit reagera. och nu i helgen ska jag ha roligt med mina flickor och sen börjar en ny skolvecka. och den går fort! vipps så blir det torsdag och då kommer min älskling hem :) till en ny lägenhet som duktiga jag inrett ;) alldeles ensam, okej lite hjälp med borrning och skruvning, men annars så har jag fixat det mesta. ska till luleå och köpa köksbord imorgon och sen så är det så gott som klart. det fattas ju tusen saker, men det är inget man märker. man får köpa eftersom..
 
jag kom och tänka på en sak, hur lyckligt lottad är jag inte egentligen?! jag har världens bästa kille, en underbar familj och en massa flickor som jag tycker om oerhört mycket! varför klagar jag så pass mycket som jag gör? jag ska verkligen bättra mig, för jag har det bra, sådeså.

nu har jag fått skriva av mig lite granna, vilket man behöver göra ibland. nu ska jag gå och ta nått i mun och sen ska jag krypa ner i sängen. natti ! ;p





Kommentarer
Postat av: carro

livet suger, livet suger, livet suuuger!:D

2008-09-19 @ 14:21:40
URL: http://caarroekholm.blogg.se/
Postat av: Mamma

Äntligen gumman är du positiv. Jag älskar dig.

2008-09-19 @ 20:10:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0