boring, som fan!

har inte skrivit här på ett tag, kan bero på att mitt liv är på topp då min jim är hemma. och nu har han lämnat mig.. vet inte riktigt hur många gånger jag skrivit det här? får tio tusentals "flaschbacks", heter det så? det känns inte lika jävligt som det brukar, men tråkigt det är det alltid. riktigt tråkigt :(



men då han kommer hem så ska vi fixa och dona i lägenheten som "vi" äntligen fått. vet inte om jag ska säga han eller vi. det är ju han som betala hyran osv, men jag kommer ju ändå bo där så jag säger vi ;p det låter bäst! vi var på ikea hela långa dagen igår och köpte det nödvändigaste, säng osv.. så vi har sovit där inatt i nysängen och den var riktigt skön :) i helgen så ska jag vara där och städa och göra det så fint :) älskar att hålla på med sånt hära. fast det kommer känns konstigt då inte jim är där :( hade tänkt göra allt klart nu i helgen, bara för att jag ska tänka på nått annat för imorgon åker vi till veterinären och avlivar min älsklings ebba!



orkar inte skriva nått om det, orkar inte ens tänka på det. kommer att bli en jävligt jobbig morgondag, det vet jag.

säger som jim sa åt mig: tur att du har lägenheten att joxa på i, du får göra vad du vill. så kanske du inte bara tänker på ebba. du är så gullig jim!

nu ska jag på stan och se om jag hittar nå snygga prydnader osv, eller plugga, eller se oth avsnittet som jag inte orkat se klart än.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0