brunett igen

äntligen! och jag trivs som fan, hur har jag kunnat ha slingat hår? det har ju bara sett flottigt ut hela tiden. näe, det är brunett jag ska vara :) det är iaf vad jag tycker ;p

har hunnit vara på spinning idag, tredje dagen på raken. lite väl mycket! orkade kanappt nått idag. sen kom lisa hit och surrade lite med mig medans mamma färgade mitt hår och sen har vi sett på idol. colamannen var ändå coolast :D haha! låten satt sig ju. var många bra idag, för ovanlighetens skull. dom har bara visat dåliga tycker jag, okej inte bara, men för det mesta.


OOOH! ;)



sitter och käkar en korvmacka nu och ska snart krypa ner i sängen. idag har jag saknat jim enormt mycket, det har varit riktigt jobbigt. men nu känns det bättre då jag fått prata med han :) kommer sova gott idag känner jag, är helt slut. tur att vi är ledig imorgon ;) ska sova tills jag inte kan nå mer och sen så ska jag plugga. ska försöka få bort psykologi uppgiften iaf, tror jag och lisa skulle försöka göra den tillsammans. nä, nu ska jag borsta tänderna och sen sova!

natti..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0