djurvän

jag är världens största djurvän, det vet jag! hur arg och ledsen jag än är behöver jag bara titta på ebba så kommer det fram ett litet leende. förstår mig inte på er katthatare! ni tycker säkert jag är världens tönt som älskar min katt så mycket som jag gör, men det skiter jag i. hon är min bästis som jag kanske inte får se mera snart. bara tanken skrämmer mig och jag vet inte vad jag sak göra? hon ska inte behöva dö när hon endast är 7 år och fullt frisk. blir det som det är sagt så kommer jag att ta med mig henne någonstans och gömma mig med hon. sådeså..









man behöver bara se på hon för att smälta! näe, jag ska inte låta hon dö.. då dör jag hellre själv.


och jag är ingen tönt! älskar bara min kisse.



Kommentarer
Postat av: carro

nååå, fan vad ynkligt :)

2008-09-09 @ 09:51:02
URL: http://caarroekholm.blogg.se/
Postat av: jennipher

måh, då är jag precis lika töntig som du ;p

2008-09-09 @ 17:27:11
URL: http://slackerbitch.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0